WindOpKop
  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistrerenRegistreren ProfielProfiel  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
 
Dirbach 2014

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    WindOpKop -> Rit Afspraken 32 speed
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MaartenVR
Site Admin


Geregistreerd op: 06 Mei 2014
Berichten: 38

BerichtGeplaatst: 26-05-2014 10:10:38    Onderwerp: Dirbach 2014 Reageren met citaat

Net nog eens naar het weerbericht gekeken voor Dirbach en het is al beter dan vorige week. Enkel voor do lichte kans op regen voor de rest van de tijd dat we er zijn droog en +/- 20°C. Daar doe ik het voor !
Zie : http://buienradar.nl/weer/dirbach/lu/2960647#14daagse
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wim Waterschoot



Geregistreerd op: 16 Mei 2014
Berichten: 28

BerichtGeplaatst: 26-05-2014 17:55:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Allez dat is goed nieuws nog twee keer slapen en dan kunnen we terug de beentjes op spanning zetten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenVR
Site Admin


Geregistreerd op: 06 Mei 2014
Berichten: 38

BerichtGeplaatst: 02-06-2014 07:27:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Voila zie de trip naar Dirbach zt er weeral op. Het waren 4 schitterende dagen, met mooie ritten (BEDANKT DIRK SMET), lekker eten in het hotel (BEDANKT TOM EN DIRK), lekkere biertjes, lekkere bananen en AA drink en Krokskes als we terug kwamen (BEDANKT DIRK EN MARTINE), de goede zorgen van de koersdirecteur(s) (BEDANKT PA en ALAIN) en het mooie weer (BEDANKT ZON).
Bedankt aan iedereen voor de sfeer, de ambiance, het gezever en noem maar op. De nieuwelingen hebben dat goed gedaan, der was gin (BEDANKT GERRY) en der was zelfs champagne (BEDANKT KURT).
In totaal hebben we 410km gereden en 8200hm overwonnen, ik denk niet dat dat eerder al gebeurd is. Ook nog bedankt aan de WIM dat ik af en toe in zijn wiel mocht blijven zitten!
Voor mijn part doen we volgend jaar nog nekeer hetzelfde!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    WindOpKop -> Rit Afspraken 32 speed Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by KTUK
Vertaling door Lennart Goosens.
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum